Alla inlägg den 19 april 2013

Av Birgitta Hellström - 19 april 2013 09:32

Dag 3: Om vi inte åker över Trollstigen så kan vi åka över Vestnes vilket inkluderar en färja mellan Molde -Vestnes    och tunnlerne Visetunnelen, Dyrkomtunnelen, Stordaltunnelen,Overåtunnelen,Bikshammartunnelen, Lingtunnelen, sen en ny färja Linge - Eidsdal sen är vi inne på vägen ner mot Geiranger



Dag 4: (ca 8 timmar) om vi inte stannar en dag extra i Geirangerfjordens feriesenter så kan vi den här dagen åka ända ner till Østerbo Evangeliesenter



Dag 5:(4 timmar 20 min) åker vi till Kuggaviksgården i Åsa och Gekå Ullared

 

här stannar vi 2 nätter .Tjejerna kan åka in till Göteborg (får skjuts till Kungsbacka därifrån kan de ta pendeltåget in till Göteborg och handla på nordstan) .....

eller vi kan skjutsa och då kanske det blir ett besök på Göteborg botanska trädgården

 


dag 8:(effektiv körtid 40 min) förflyttar vi oss in till Göteborg och då blir det ju Liseberg och Dam fotboll


dag 9: åker vi uppöver

Presentation


vem är jag?
en 50+ kvinna som är mamma ,mormor, hustru mm
jag jobbar inom åldringsvården ägnar min lediga tid till familjen kyrkan och dess verksamhet och släktforskning.
mitt hjärta klappar för de "små i samhället" speciellt LPverksamheten som hjälpe

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards