Alla inlägg den 17 april 2013

Av Birgitta Hellström - 17 april 2013 21:16

dag 5 (effektiv körtid 4 timmar)  då åker vi vidare från Geirangerfjordens camping .....

  mot Lillehammer  vi åker förbi Pollfossen  efter Lom åker vi igenom Bybergstunnelen, förbi Eidefossen och tillslut är vi i Lillehammer där vi ska stanna vid Lillehammer camping

    .... då har vi möjlighet att bada,vila och besöka Strandtorget Shoppingcentre .....   och kanske äta på McDonalds  



Dag  6 (effektiv körtid 3 timmar 45 min) åker vi från Lillehammer  ner mot Halden efter bra många mil åker vi genom Eidsvolltunnelern,det var enda tunneln den här dagen .... vi stannar till vid .....

  för natten


dag 7 (effektiv körtid 3½ timme +48 min)  Vi åker mindre vägar ner mot Sverige ..... vi fortsätter förbi Göteborg ner mot varberg där vi viker av mot Ullared .....   där vi stannar och shoppar (!?) sen åker vi till ....Kuggaviksgården i Åsa .....  

dag 8 (effektiv körtid 40 min)  hoppas vi hinna med ett morgondopp i havet .....   innan vi åker in till Göteborg och lämnar av tjejerna vid Liseberg .....   så att de får åka och ha skoj ....    senare på kvällen så får de gå/bli skjutsad /ta spårvagn  till .... gamla Ullevi

   

.....och hoppas att   leder ...   till seger.

den natten sover vi på Lisebergs caming  


dag 9 (effektiv körtid 1timme 46 min + 14 min) startar vi från Göteborg och åker mot Huskvarna där vi är med Annica,Mike och lilla Samantha under dagen mot kvällen åker vi till Vätterledens camping vid gränna .....  

  ... där vi sover över den här natten

dag 10 (effektiv körtid 6 ½ timme) åker vi uppöver ...den här dagen tar vi ett stort skutt ända upp till Bergafjärdens camping och havsbad ....

  .... här stannar vi till en dag ....och kanske tjejerna passar på att ....  spela lite    

Dag 12 (effektiv körtid 5 timmar 40 min) åker vi hemåt startar på samma sätt som vi började med mat på IKEA

Presentation


vem är jag?
en 50+ kvinna som är mamma ,mormor, hustru mm
jag jobbar inom åldringsvården ägnar min lediga tid till familjen kyrkan och dess verksamhet och släktforskning.
mitt hjärta klappar för de "små i samhället" speciellt LPverksamheten som hjälpe

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards